Have a Look.. Thank You!!

Pages

6 January 2012

..Tiga Kata..



~..Assalamualaikum..~

heee~..pe yg TERHARUUUU sgt nihhh.. Aishhh.. lalala~..

Ekceli, baru td akU dgar radiO.. bese ler, tang2 nk tdO aku dgar radiO dlu ~ mUzik fm.. uihh, layan jela kan.. nak2 ni time dedikasi.. Para pndengar bOle make reqUest lagu ape yg dyOrg nk dgOr.. xtdO lg dyOrg mlm2 cenggini ek..
 ( pndai ckp org, yg menulis ni pn xtdo gak ker??.. lalalala~)  Aitt..( yg menjengah2 blOg ni pOn xtdO jUgek ker.. ngeee~.. wekkkk~ )  

Errkk.. ape akU nk bebel sbnar nye ni... adOoii, kan da lUpe..
 (byk sgt mnUm air semUt.. kahkah~.. )  da2, stOp it, FULLSTOP!!..  ( Eh, larr.. klu fulstOp cmne nk citer.. ape daaa~.. hikhikhik.. )  Snang kate, cer bace lirik lagu nih :  Tiga Kata by KRU.. (bace dlu, baru tanye knape aku sUh bace!! ngeee~..)


Okeyy, jOm layaannzz~..
Wo Ai Ni
I Love U
Aku Cinta Padamu
Tiga kata paling b'makna
tp jarang nya didengar
Naan unnai katahalikaraen, Saranghaeyo, Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
tp jarangnya d'sebut

Mungkinkah kerna kita dah t'lalu selesa
Keintiman seolah smakin hambar
dari gerak gaya hingga ke tutur kata
Tak m'gambarkan cinta


Wo Ai Ni
I Love U
Aku Cinta Padamu
Tiga kata paling b'makna
tp jarang nya didengar

Naan unnai katahalikaraen, Saranghaeyo, Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
tp jarangnya d'sebut
Katakan ci ci cinta
ci ci cinta (2x)

Walaupun kita saling syg satu sama lain
Tp knp sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu andai nya hari esok
ditakdirkan berpisah

Dlm Kesibukan kita seringkali mula hilang kemesraan dgn mereka di cc
tak rasa b'syukur 
Tak rasa b'bangga mpunyai bahu sedia untuk kita b'sandar
Pejamkan matamu 
Lihatlah hatimu semua kasih terhimpun dibiarkan b'kurung
Jadi luahkan sekarang luahkan


Katakan ci ci cinta
ci ci cinta (2x)
Wo Ai Ni
I Love U..

Okeh, dOne.. pnat nye taipp.. ngeee~.. (akU taip ni, swearr xtPu.. )  Kesimpulannye, aku nk korg bce lirik yg akU highlight tue.. klu kte dgar lgu smbil mnyanyi maybe korg xpaham ape mksud yg nk dsampai kn dlm lagu tu.. tp klu kte bce lirik, bru kte tau.. *pd akU lar kan*  mOral of d'stOry : hargai lah org yg kOrg syg tu keyy.. jgn time ngOrat tu b'iye sakan lar kan duk ayt cne, ayt cni, madah cne, madah cni, bla bla bla~.. kannn? tp bler da dpt, wat derkkk jer.. jgn la camtu kann.. sO, jOm jmpe/text/call makwe~pakwe kOrg or sape2 lah yg korang syg to say ape yg kOrg pndam deep in ur heart~..  lalalala~..  k bai..   :)

~Sekian~
(。◕‿◕。)


p/s : lagu ni jUz tok tULisan smte2, bUkan tok dtUjukan tok sape2.. hee~.. peacee~..


.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka