Have a Look.. Thank You!!

Pages

27 January 2012

..maafkan saya, awak..


~..Assalamualaikum..~


Sekadar ingin berkongsi luahan rasa di sini..  Sesungguhnya, hanya kepada Allah jua lah tempat aku meminta pertolongan dan tempat mengadu.. Dan blog ini jualah tempat aku meluahkan rasa yang mungkin sedikit sebanyak boleh meredakan sikit perasaan aku sekarang ni.. Semoga hati aku akan lebih tenang selepas ni..


Tanggal 26 Januari 2012
Arini adalah hari yang mungkin akan mengubah status aku..
Aku perlu bagitau segalanya kepada dia, insan yang aku SAYANG setakat ni..
Aku rasa dia perlu tau tentang hal ni..
Dia baik sangat pada aku..
Dia lah insan yang paling baik pernah aku temui..
Memang, memang takde insan yang sempurna di dunia ni..
Tapi, jujur dan ikhlas aku katakan, dia lah insan yang sempurna pada mata hati aku..
Dan malam ni, penentu segala nya..
Harap awak dapat terima saya lagi selepas malam ni..


Saya minta maaf sebab rahsia kan perkara ni daripada awak..
Dan malam ni, insyaAllah.. Semoga kekuatan itu tak goyah dalam diri aku malam ni..
Sejak saya kenal awak, saya tak pernah sangka hubungan kita akan jauh sampai macam ni..
Sebelum ni, saya cuma anggap awak cuma kawan saya.. Cuma kawan karib, tak lebih daripada tu..
Dan akhirnya awak.. Kehadiran awak telah mengubah prinsip hidup saya yang mana saya tak akan "menerima" lelaki yang sebaya dengan saya untuk mengisi segenap ruang dalam hati saya..
Jujur saya katakan, memang dulu saya minat kat awak.. Tapi saya tak pernah terfikirkan yang awak akan menjadi milik saya..
Dan saya tak pernah sangka yang awak jugak ada simpan perasaan kat saya.. Tapi mungkin dulu dan sekarang..
Saya tak jamin awak ada perasaan macam tu lagi selepas malam ni..
Apa-apa pun, saya redha.. Saya serah kan semua nya pada ALLAH..
Hanya dia tempat saya bergantung harap..
"Semoga KAU permudah kan urusan aku malam ni, YA ALLAH"


Awak, Maafkan saya..
Maafkan saya sebab buat awak macam ni..
Saya takde niat nak rahsia kan hal ni daripada awak..
Saya terima awak seadanya diri awak..
Tapi...


Hmm.. Entah la..
"Kadang-kadang Allah sembunyi kan matahari, DIA datangkan petir dan kilat.. 
Kita tertanya-tanya kemana perginya matahari, rupa-rupanya Allah memberi kita pelangi.."
Awak.. Saya sayang sangat kat hubungan kita ni..


Tanggal 12 Januari 2012
Mesti awak ingat tarikh ni kan..
Bermula dari hari tu, hari-hari saya penuh dengan ukiran senyuman..
Awak selalu gembirakan saya, buat saya bahagia..
Saya percaya kat awak.. Buat pertama kali nya saya benar-benar mempercayai seorang lelaki..
Dan Alhamdulillah, orang itu adalah awak..


Malam ni penentu segalanya..
Mungkin sebelum ni awak boleh terima saya, tapi..
Tapi saya xsure awak boleh terima saya lagi atau tak selepas malam ni..
Semuanya saya serahkan pada ALLAH..
Dia lah yang MAHA MENGETAHUI segalanya..


Maafkan saya awak..
Tapi saya tetap anggap awak istimewa dalam hati saya..
Terima kasih Tuhan kerana KAU temukan dia hadir untukku..
Tapi aku masih mengharap kan KAU untuk yakin kan aku adakah dia benar-benar untukku..
Kepada-MU aku bermohon ya ALLAH..
"Jika dia benar dia telah Engkau catatkan untukku,
Satukan lah hatinya dengan hatiku..
Titipkan lah kebahagiaan antara kami agar kemesraan itu abadi, ya ALLAH..
Namun, andai telah Engkau takdirkan dia bukan milikku,
bawa lah ia jauh dari pandanganku dan peliharalah kami dari kekecewaan.."


Awak..
Tadi masa awak call..
Saya terpaksa hentikan perbualan kita..
Sebab saya tak sanggup tengok awak sedih..
Saya menangis sebab saya tak patut buat awak macam tu..
Tapi dalam masa yang sama, saya kena bagitau awak segalanya..
Mungkin dah sampai masa nya..
Dan sekejap lagi, saya kena jugak call awak..
Sebab saya dah janji saya akan cerita malam ni..
Maafkan saya awak..
Sebab saya dah buat awak sedih..
Sedangkan awak selalu buat saya gembira..
Saya rasa bersalah sangat pada awak..
Saya rasa ni semua tak adil untuk awak..
Saya harap sangat awak maafkan saya..


Awak..
Kalau awak baca luahan saya..
Saya cuma nak awak tau yang saya sayang kan awak..
InsyaAllah, buat selama-lamanya..
Kalau boleh, saya tak nak sia-sia kan hubungan ni..
Harap awak faham apa yang akan saya ceritakan pada awak selepas ni..
Terima kasih sebab awak sanggup tunggu saya call awak..
Terima kasih muncul dalam hidup saya..
Terima kasih atas segalanya awak..
Dan akhir nya, saya dah bersedia nak call awak ..


Ya ALLAH,
Kau kuatkan lah hatiku untuk menghadapi situasi ini ya ALLAH..
Hanya kepada Engkau aku berserah dan hanya kepada Engkau aku menumpang kasih..
Andai nya diri ini bukan untuk dirinya, kau temukan lah dia dengan insan yang memahami nya ya ALLAH..
Bahagiakan lah dirinya..
Sesungguh nya Engkau lah yang MAHA MENGETAHUI apa yang kami TIDAK KETAHUI..
Amin, ya rabbal 'Alamin..


Terima kasih kerana sudi membaca.. :)


~Sekian~
(。◕‿◕。ღ) 


.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

1 comments:

  1. nice entry~ f0llow cni :)!

    btw, cute la cursor~hehe

    ReplyDelete

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka