Have a Look.. Thank You!!

Pages

8 January 2012

..bler aku update lagi, lagi dan lagi..


~..Assalamualaikum..~

Hye Sumer~  Pheww~ (Kepenatan, keletihan n kemengeluhan) hee~ Kenape? Aishh.. Maklum la aku newb, mcm2 ak try wat tok cantik kan blog neiyhh.. Baru td aku hapdet aku nye sidebar..  Cer tgok sebelah kanan aku neiyhh.. Yg mane? Aishh.. Kanan kiri pOn xtau.. ngee~  Yg ni lah..!

~Ni sidebar yg aku hapdet td~

Hehe~  Jenuh aku mencari n mencari n blogwalking smbil menjejakkan dua tiga tapak kaki.. Aihh~  Penat tau x..  Kenape purple? (Sukati aku la kan..blog aku)  hee~  But ak mmg peminat tegar purple.. Harap maklum.. Aku Giler Purple keyy..!  Never change.. hehe~  Korang pn bosan gak nye tgok entry aku nih, purple purple dan purple lg.. Heheh.. Kalau bosan xyah la tgok.. So, xyah nak terjuntai juntai, terjelir-jelir, terjulur-julur kat entry aku nihh~  Aihhh.. ape aku merepek meraban nih.. Hee~ Jgn mara naa..

Aku rase aku puah hati gan blog aku skunk..  Hope korang pn puah hati tok bace entry aku nieh.. Ok lah, aku nak masuk tdo dlu.. Mr BNG aku pon nak tdo dah kot..  (BNG aku? What? Haha~ ) lalala~ Ok u olz.. Mimpi indah keyy.. Mimpi kan aku jugak..  Selamat Malam.. :)

~Sekian~
(。◕‿◕。ღ) 

.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka