Have a Look.. Thank You!!

Pages

6 January 2012

..bersyukurlah..


~..Assalamualaikum..~

Hye sUmer~ sihat enggak? hee~.. okeyyhh, nak share ttg 1 ayat.. Ekceli xde tajuk pn ayat nih, saje aku letak tajuk 'bersyukurlah'.. xpe la ek? hee~ (Sukati aku la kan) ngeh3.. Malas nk citer pnjang lebar sbb mende ni pOn  xperlukan pnjelasan yg pnjang b'jela2 b'ela2.. ngee~  Cume ayt ni mcm ayt2 semangat gteww~.. :) Ekceli jugak, ayt ni aku pernah post kat status fb aku.. Mane2 yg pernah t'bace tu.. Baguslah.. teruskan pembacaan anda.. layaaaann~... lalalala~


Adakalanya kite perlu menangis,
Agar kita tahu hidup ini bukan sekadar KETAWA..
Adakalnaya kita perlu ketawa agar kita tahu mahalnya nilai AIRMATA..
Syukurlah kiranya ada yang MENYAKITIMU,
Kerana dia mengajarmu erti TABAH..
Syukurlah kiranya ada yang TAK MEMPEDULIKANMU,
Kerana dia mengajarmu BERDIKARI..
Syukurlah jika ada yang MENJATUHKANMU,
Kerana dia menghebatkanmu utnuk terus BANGUN lagi.
Syukurlah kiranya ada yang MENYIKSAMU,
Kerana dia mengajarmu KESABARAN dan KETABAHAN..

So? Jgn lah sedih2 sgt eahh.. Kalau kite sedih, pasti ade yg lebih sedih dari kita.. So, stop it.. Juz pk positif sbb klu kte sedih.. haa~.. mula lah syaitan nak kacau kte, nak hasut kita macam2..  Xmo la camtu kan.. hehehe~..  Smile n hepy go lucky.. (lucky ker? whatever lah kan) ngeee~

~Sekian~
(。◕‿◕。)

p/s: dipersilakan kepada sesiapa yang nak m'kopi kan ayt d'ats.. Ade aku kisah? Sharing is caring.. :)


.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka