Have a Look.. Thank You!!

Pages

15 January 2012

..cikgu!! Pulangkan balikk!!






~..Assalamualaikum..~


Hye allz.. Tetibe arini aku teringat kat sorang ustaz time sekolah rendah dulu.. Takde sebab laen aku ingat kat ustaz ni sebab dulu dia penah curik surat aku.. (Kuang asam punya cikgu..hehek..^^)  Masa tuh baru darjah 4 or darjah 5 gitu kot.. hahaha~ 


(Amboi, kemain ye ko asila.. kecik2 lagi da pndai surat menyurat..) huhuhu~ Tapi aku lupa surat tu untuk siapa dan macam mana cikgu tu leh dapat surat aku tu..


Waaa~ Cikgu!! Pulangkan lah balik!! Ase macam nak menangis + melalak + terpekik + terlolong biler ustaz amik surat tu.. (Over la ko asila sampai terpekik terlolong.. Hee~)  Nasib baik tak meroyan.. Blueewekk.. hehek.. ^^  Dengan menggunakan tulang 4 kerat aku ni, aku terloncat-loncat tertonjit-tonjit nak ambik surat tu balik.. Ustaz tu da lar tinggi .. Yela, kite budak2 lagi kan mesti la kecik + cute gitu kan..  Ahakss.. (cute kerr.. )  


Malu giler, surat kantoi gan ustaz.. Depan budak2 kelas pulak tuh.. Kecik-kecik lagi plak tuh?! Ape kess.. Hahaha~ Eleh ustaz tuh.. Macam la ustaz xpernah surat-surat masa kecik-kecik dulu kan..? ^^


Haa~  Adik-adik jangan camni yer.. Hehe~ Tapi adik-adik sekarang ada ker yang guna surat-menyurat nih? hehe.. Adoi.. kak asila ni x moden lar.. Tak trend la kan  guna surat-nyurat ni.. Sekarang guna fesbuk, henpon.. henpon pon canggih-canggih sume kan.. Ye tak? Whatever lah kaaann~ Ade aku kesah.. Hehe.. ^^




~Sekian~
(。◕‿◕。ღ)  


.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka