Have a Look.. Thank You!!

Pages

9 January 2012

..Keranamu Kekasih..


~..Assalamualaikum..~

Hye all.. Same2 la kite layan lagu yang memang ade kena ngena dalam life aku.. Lagu ni ditujukan khas kepada si ehem2... hehehe~  Ape? Korang tak pernah dengar lagu ni? Tak pernah tau? Alolo ciannye.. Takpe2.. Moh ramey2 KLIK SINI.. Ekceli ni lagu tema dalam citer Gerak Khas The Movie.. Tp aku xingat la GKTM I ke GKTM II..  hehehe~ Jom nyanyi..



Bila ku imbas lagi
Terusik peristiwa dulu yang mengguris hati
Terkulai kulai diri bila cinta didustai
Oleh insan yang pertama aku sayangi

Bila aku kenangi
Hidup ku tak lagi ceria seperti dahulu
Tiada lagi keindahan yang aku rasai
Ooo… Selama ini teguhnya cintaku
Keranamu kekasih


* Ohoooo…
Tidak ku menyangkakan
Inikan terjadi
Bila si dia undur diri
Dan memutus cinta
Alam ku rasakan suram
Ohoooo…
Tiada lagi beri simpati


** Ohoooo…
Ternyata kejujuran
Salah ditafsirkan
Rupa rupanya di hatimu
Dia yang bertakhta
Mengikis semarak cinta
Yang telah kita bina
Seindahnya di syurga
Kekasih…

Kita berdua

Menjalin kasih
Yang akhirnya terpisah jua
Ku rela kau pergi

Rela ker? Rela dalam terpaksa kOt.. Hohoho~ Whatever larh.. Aku cuba untuk hepi kan diri aku.. Jom kita ramey2 menghepi kan diri kita yerk.. Ngeh3.. Peace.. ^_^v

~Sekian~
(。◕‿◕。)

.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka