Have a Look.. Thank You!!

Pages

7 January 2012

..lame ilang, ni ketemu lagikk..


~..Assalamualaikum..~ 

Hye sumer~.. Huarrghh~ (smbil tutup mulut)  hee~ Ekceli, mate nga gantok mase hapdet entry nih.. Tp sbb xsabo nye pasal.. hehe.. Ape kena gan tajok entry aku arini? Aishh.. Baru jadi td nih.. dalam 3jam yg lpas gtu kot.. (lpe pulok) ngee~  Aku da lame xcontact gan sorang kenalan aku nih.. Aku kenal dye sejak aku b'usia 15 tahon.. hee~ Skrg 22, arhh korang kire la sndri da bape taon.. Tp since aku 18 taon da x contact gan dye.. Ala, contact pon tru henpon je ler.. Pahtu, mase aku 20 taon, dye ni mcm chipsmore.. Kejap ade, kejap xde~.. hehehe..  Aku perkenal kn dye dgn name Mr. MAAG (bukan nama sebenar) hee~.. Pape je aku ni kan.. Aritu Mr. BNG, story dye pOn xabeh ag da ade Mr. MAAG plak.. But ak bukan playgirl okeyy.. lalala~

Tp, tetibe td dye muncul ag.. Kali ni, bukan kt henpon.. tp kat pm pesbuk.. huhuhu.. Tah camne dye leh jmpe pesbuk aku tah.. (Ala, pe susa.. taip name dah ler) Kan~.. Kat ctu la da kantoi dye search name aku.. hahaha~  Bangge jap.. pheww~..  Aku cme pm2 je ler gan dye.. X add pOn lagikk.. nape? Tah lerr.. hee~

Haa~ ni ler antr ape yg ktorang bualkan td.. Jap jer, xlame pOn pahtu aku off.. Pay full attention to my blog.. hehehe~..

Klik tok besarkan keyy~
Nama 'dye' kena la hide kan.. kantoi lar nanti.. Aishh.. 

Oleh kerane kerajinan ktorang yg t'amat dlm contact mengontek nih.. Tu diaaa.. 'dye' tanye sal kawen pulok dahh.. Xsilap aku ade lah setaOn jugak aku xcontact dye.. aihhh.. Muke aku nampak cm da kawen ker? hahaha~  Jgn isaw yeww.. Aku kawen nanti 1Malaysia aku jmput.. haha.. Over suda~  Tp gan sape? alohaii.. calon xdop laie larhh..  Tp even dye ni cm biskut pOn, aku tetap ingat kat dye.. Anything bout him o'wayz in my mind.. Siyess~.. huhuhu~.. Tp dye jer yg kdg2 xingat aku.. (tetiber..hehe)

Btw, aku memang x berharap pape kat Mr. MAAG nih.. Biarlah dye bahagia gan cara dye n aku bahagia gan cara hidup aku.. Ye x? hehehe~.. Sape sebenarnye dye kat hati aku?? Yg ni aku story akn dtg la eaa~.. Xlarat nak story.. Mate nak sleep, lappy aku pon nak sleep gak nih.. heee~


~Sekian~
(◕‿◕)


p/s : Kenapa tetibe dye cari aku lak? Persoalan yg tmbul tnggelam.. Nape tenggelam? Sebab aku da gantok.. hee~  Selamat Malam olz..



Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka