Have a Look.. Thank You!!

Pages

24 January 2012

..O.M.G!!..


~..Assalamualaikum..~


Hye all.. Lama sudah x menghapdet blog.. Tu la kau asila, dating jer smpai kan "purple blog" ko ni pon ko lupe.. Hek.. Bukan lupa lah, cuma x berkesempatan jer + pulak dengan line berukband ni.. OMG!! Macam beruk dapat bunga..  Huh! Nape bunga?? Whateverrr~  Wink2..^^


Ape yang aku nak cerita ni sebenarnya about yesterday.. Kira ni flash back balik lah kan.. Saya dan.. Err.. Err.. Nak cakap kat sini ker? Hoho~  Saya dan Mr. BNG memang dah plan bout diz dating nih.. :)  Plan nak gi naek bus around 9am gitu lah.. Cehh, eksaited lar aku kan pukul 9.10 da terpacak tegak kat depan umah aku sambil menanti bus sampai.. Tunggu punya lah tunggu sampai naek lenguh kaki aku, bas xjuga kunjung tiba.. Parah sungguh.. Tengok jam, OMG sudah pukul 10 maaa~


Mr. BNG asyik call je tanye about bas.. Bengang + Kecewa + Sedih = Frust Nonggeng.. (Huh! Seb xde orang nampak, hodoh sungguh perangai! )  wink2..^^  Tapi aku kembali ok bile Mr. BNG call n pesan:

" Awak gi lah naek rumah, panas-panas ni.. Gi naek rumah cepat"

OMG!! Longlai tetiba badan aku.. Maybe korang rasa biasa, tapi cara cakap nye tu membuatkan aku cair.. Haha~ Lap u larhh!  (Over sudaa~)  So, aku pon naek lah... Bukan pe, umah aku atas bukit so memey kena naek lah kan.. :)  Then, dye call untuk make sure plan sterus nya.. Same ade nak pergi jugak atau pun tnggu esok ari nya..


Then, aku pk.. Kalau pergi arini, kena balik malam lah jawab nya.. Tapi kalau pergi esok, takut tempat yang dye nak pergi tu tutup pulak.. Sebab Chinese New Year kan.. :)  Akhir nya, bincang punya bincang.. Sebulat suara memilih pergi hari tu jugak naek bas tengahari dalam pukul 12.. (Macam ramai sgt yang pergi sampai sebulat suara.. Bulat sangat kerrr~)  ^^


Masa yang ditunggu-tunggu pon tiba.. Hoho.. Mr. BNG menjadi sumber maklumat aku bile bas sampai ke tempat aku.. Sebab dye naek dulu kan.. Xnak aku berpanas kata nya.. Hoho.. Thanks.. :)  Akhirnya, dapat lah aku berjumpa dengan dye.. Fuhh! Siyess, lega dapat jumpa.. Terima kasih ya Allah.. :)  Hehe.. Sepanjang 2jam dalam bas, macam2 cerita dibualkan.. Citer ape? OMG!! Terlalu banyak.. but SECRET di situ.. Ahah~


Tapi paling suka part dye bg something kat aku.. Tau x ape dye? OMG!! CHOCOLATE!! Banyak wooo~ Kalau aku sorang makan memang kenyang giler.. Seminggu aku xmakan nasi.. Haha~ Tapi mintak maaf sangat2 sebab takde sumber gambar di sini.. Balik2 rumah je 1 family aku da serbuu.. Huhu.. Thanks so muchhh to Mr. BNG.. Very L.O.V.E u larh my dear.. :)


Aku memang x sangka sebanyak tu coklat yang dye bagi kat aku.. ++++ S.A.Y.A.N.G larh kat awak!! Tapi bukan sebab coklat tu aku sayang kat dye okeyyy.. Jgn salah faham di situ.. Secara perlahan-lahan aku boleh terima dye.. Kenapa?




maaf jika kurang jelas..^^


Hehe.. Saje selitkan kat sini.. Malam ni terlebih eksaited plak menghapdet siap ade bonus nukilan ciptaan sendiri lagi.. Cewahhh~ Jiwang la pulok.. Hehe..  Anyway, aku puah hati sangat semalam, even ade perkara yang amat melucukan.. Hehe.. Nantikan esok eh.. Peacee.. ^____^v



~Sekian~
(。◕‿◕。ღ)




p/s: Miss u n love u Mr. BNG.. ngeee~... (Malu2)


.
Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka