Have a Look.. Thank You!!

Pages

24 January 2012

..aku dan contact lens..


~..Assalamualaikum..~

Hye allz.  Okey, semalam kisah aku dan Mr. BNG.. So, arini kisah aku dan contact lens plak.. Eh, xtau kisah semalam? Takpe2, jangan kecoh2.. Bawak bertendang, KLIK SINI.. Hehehe~


Kenapa aku dan contact lens? Okey, tanpa membuang masa saya, Asila akan menceritakan serba sedikit kisah dan pengalaman yang berlaku dalam kehidupan saya pada hari ini, tanggal 24 Januari 2012 yang mana saya. . . (Pe cer skema sangat ni asila? Bajet bagus je ko..) Ahah!~


Okeh, abes di situ.. Ekceli arini aku baru first time pakai contact lens.. (Sesuaikah penggunaan "pakai" disini?) Heh.. Whatever lah..  *Maaf sekiranya terdapat kesalahan tatabahasa di sini..* Aicecehhh~  Jakun betul aku ni kan.. Tu pon, contact lens pinjam.. Sewa tak berbayar dengan my beloved sister.. Huhu~  Itupun my sis jugak yang pakai kan.. Agak susah lorr..  Terkebil-kebil mata aku..  Da macam kucing makan asam kecut.. (Comeyl ark?) Huh! ^^


Abaikan mata kanan yang merah tuh.. ^^



Abaikan senyum yang melebar di situ.. Ahah~



Huhu~ Nampak x wajah ke'jakun'an aku kat gambar2 tuh? Haha~  Siyes, memang takot nak cuba.. Sebab aku pernah nampak sorang member aku nak pakai sampai merah-merah mata dia.. Aishh, macam takut je kan.. Sayang lorh kat mata nih.. Sekali ni jelah dapat anugerah mata ni, kalau rosak takde nak dapat lagi taw! So, take care my eyes for my dear..  Huk huk huk.. ^^


Tapi tadi pon mengalami sedikit kepedihan di mata.. Sebab tangan baru lepas makan nasi berlaukkan ikan selar kuning masak sambal.. huhuhu~  Itupun effect erk? Adoiyaii..  Tahan jela, gatal sangat nak pakai kann.. ^^


Anyway, thanks a lot to my sis coz pakai kan lens nih.. Tah biler dapat pakai lagi tak tau lerrr..  Ahah~ Macam ade hati nak pakai jer.. ^^  

~Sekian~
(。◕‿◕。ღ)

.


Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka