Have a Look.. Thank You!!

Pages

9 January 2012

..kenape dia muncul lagi..


~..Assalamualaikum..~

Hyeee~ Aritu kan aku ade cerita about Mr. MAAG kan? Ape? Xtau? BACA NI.. Haa~ Tau dah? Hee.. Td aku chatting lg gan dye.. Kat muka buku jelah kan..  Entah nape tibe2 hati ni rasa sayu sangat.. Tetibe rase mcm nak nanges + bengang = meraung.. huhu~ Boley x? Aishh.. Kenape dye muncul lagi sekarang? Aku da mula nak lupakan dia, tapi tang tu jugak la ko nak datang.. (sape?) Sape ea.. Mr. MAAG larh! Ekceli aku da blacklist nama dia dalam hati aku, tapi kenapa dye datang n cari aku balik! Asal dye datang jer mesti hati aku rasa sakit.. Aiyoo.. tolong lah, p main jauh2 ea.. Jangan datang sini lagi.. Syoohh.. Syoohh.. hee~ (Bole ek gtu?)

Kenapa aku cakap macam ni? Sebab aku sayang sangat kat dye.. Lelaki pertama yang aku sayang giler2 beb.. Mana boleh lupa.. Macam2 kenangan dengan dia.. Sebab Mr. MAAG ni jugak lah aku nak bergaduh gan kawan baik aku sendiri.. After aku clash dengan Mr. MAAG ni barulah aku n kawan aku tu okey.. Ya Allah.. Kembalikan lah semangat aku seperti sedia kala.. Hilangkan lah dia dari pandangan mata hati ku.. :(  Sukar nya merasakan kehilangan orang yang kita sayang.. Kan?  Walaupun benda nih da lepas 4 tahun yang lepas tp sisa nya masih berbekas dalam hati aku.. Camne nak buat nih.. Korang tolong la aku.. :( 

Maaf kepada semua yang membaca kalau2 entry ni agak mengkucar kacirkan pemikiran korang.. hehehe~  Aku insan yang lemah, Hanya mampu berserah.. (Aicecehh.. macam lagu pulak..)  Masa dia takde, aku rasa tenang.. Tapi bila dia muncul balik, aku rasa dah x aman.. Kenapa? Sebab nama dia asyik berlegar-legar kat pale hotak aku nih.. Aiyoo.. Manyak susah ini macam lar.. Kenapa, kenapa dan kenapa..!  huhuhu~  Takpe2, aku rasa aku masih boleh handle kot..  

Kepada Mr. MAAG, berbahagialah kamu bersama orang yang kamu sayang.. (skema pulok)  hehehe~  InsyaAllah aku akan sentiasa doakan kebahagian awk dgn dye.. Walaupun perit kan tp takpe.. Aku mesti KUAT!! yeayhhhh.. hehehe~ (Semangat untuk diri sendiri)  Tetibe teringat kat LAGU nih.. hehehe~

Kepada u olz yang pernah mengalami nasib sama seperti aku, korang sabar jelah k.. Mungkin dia bukan jodoh u olz.. Jangan tunggu dia lagi, korang cari jer orang laen.. Masih ramai lagi gadis2, jejaka2 kat luar sana tuh.. Tapi jangan cari jer, kena pilih jugak.. haaa~ pilih2.. 2 singgit.. hehehe~ One more thing, sayangi org yg kita sayang tu seadanya.. Jangan terlampau lampau pulok.. Kang merana dah susah kan.. (Kata-kata peringatan utk diri sendiri)  hee~

~Sekian~
(。◕‿◕。ღ)

.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka