Have a Look.. Thank You!!

Pages

14 January 2012

..kembar ker? Bukanlah! ..


~..Assalamualaikum..~

Hye.. Semalam aku jalan-jalan sekitar bandar kecik kat tempat aku nih.. (ade ke bandar besar kat sini?) Hee~  Masuk bangunan kanggaroo.. woo~ (Ape tuh??) Tunas Manja lar.. Hehe.. Jalan punya jalan sambil cari barang.. Tetiber.. Opss.. Hampir2 nak terlanggar orang larh.. Naseb baek hampir, kalau tak.. Nahas sayer! Hehe..


Dan tetiber jugak.. Eh! (Orang yang hampir nak dilanggar tu lar yang eh! hehe)  


Eh! Kembar ker?



Eh2, saper yang kembar nie? Aku kebingungan sambil garu2 kepala yang memang gatal masa tuh.. hehehe~


Persoalan: Same kerrr~ 



Aiyoo.. Balik jer ase cam nak tergelak guling2.. Ni ler adik aku.. Maybe sbb bdn lebih kurang same kot, tu yang nampak cam kembar.. Aihh, aku kakak dye larh!  heee~ 


Tp kalau korang nak cakap kitorang kembar jugak.. Takpe lah.. Tanpa segan silu nye aku terus membanggakan diri ibarat kitorang ni kembar.. lalala~




~Sekian~
(。◕‿◕。ღ)


.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka