Have a Look.. Thank You!!

Pages

11 January 2012

..Slot akasia di tv3 awesome!!..


~..Assalamualaikum..~

Hye olz.. Yaw! Arini kebosanan yang melampauan sampai aku takde kemoodan nak menaipan.. Hohoho~ Ape aku merepek nieyhh.. Whatever~ Forget it.. Cian aku yang takde mood nak menaip nih, tapi demi mengelakkan blog aku berserawang, aku menaip jugak.. Tapi mood aku nak tengok rancangan pebret aku tetap tak akan goyah buat selamanya.. Aiceceh.. Haa~ Ape rancangan pebret aku tuh? Pelagi.. Slot akasia di tv3 lar, ari Isnin sampai Jumaat pukul 7 malam.. Taraaa~



Ekceli drama ni adalah adaptasi dari sebuah novel yang bertajuk "Gemersik Kalbu".. Kalau tak silap penulis nya Anis Ayuni.. Memang tak silap pon sebab aku da kaji kat pakcik google.. terror tak? Huhuhu~ Tapi jalan citer ni memey best larh.. Nak2 time si Wan Ariffin nak ngorat dye.. Huii, macam2 cara nye ye tak? Ingat tak ayat ni?

C.A.N.A.D.A ~ Cute And Naughty Action Developing Attraction

I.T.A.L.Y ~ I Trust And Love You

H.O.L.L.A.N.D ~ Hope Our Love Last And Never Dies

L.I.B.Y.A ~ Love Is Beautiful, You Also 

Awesome! So sweeettt~ Lepas ni mesti ramai yang guna kan cara ni nak ngorat awek.. Huhuhu~ Gudluck ye korang2.. ngee~ Pahtu ade plak sorang lelaki ni nak ngurat dye jugak sebab? Sebab per? Arini Eva.. Huhu~ Peminat upe nyer... Sanggup bagi bunga n adiah hari2.. Glerr arhh! Susa woo nak jumpa lelaki camni.. Kalau dapat kat aku, best nye la haiii.. (Berangan jer aku ni)  Hohoho~ 


Tapi kalau jadi kat aku la kan, aku tak nak la adiah2, bagi aku coklat jadi la.. Nak2 vanhoutan n cadbury.. Pheww~ Memey ler aku jatuh sayang kat dyer.. Sayang ler, cinta belum lagi.. lalalala~ Eh, stop citer sal aku.. >_<


Kepada u olz yang suka tengok citer ni, teruskan lah menonton.. Sebab aku pon suka gak citer nih.. Sibuk jer korang eh nak sama2 gan aku.. Huhuhu~ (kena plak kan..) Kepada yang sedang mengurat, aku sarankan korang guna la ayat2 di atas.. Confirm kantoii punya korang ciplak kat citer "Gemersik Kalbu".. Wawawawa~.. Eh, okey lah.. Thanks sudi baca.. Choww!!


~Sekian~
(。◕‿◕。ღ) 

.

Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka