Have a Look.. Thank You!!

Pages

21 January 2012

..saya akan bahagia kalau awak bahagia..Apekah??..


muka nak sedihh.. haha~



~..Assalamualaikum..~

Hye ollzz.. Lama betul rasa nya aku x menaip.. Sekali lagi tiba masa untuk aku menghapdet pada waktu2 malam bulan mengambang.. Uitt.. Mengambangkah? Whatever.. Haha~  Pe cer tajuk entri aku kali ni?

"Saya akan bahagia kalau awak bahagia.."

Yuhoo~ giler jiwang malam nie.. Tapi bukan aku lar.. Maybe ade sesetengah orang kat luar sana yang tengah frust bercinta or.. bergaduh.. or? Whatever lah.. Korang suma da besar, mesti tau .. Hehe~


Ape pendapat korang dengan ayat ni? Kebiasaannya kita akan dengar bila episod tinggal meninggalkan kekasih.. Ai, kemain lagi yerk..

"Takpelah, saya redha kalau awak nak tinggalkan saya n pergi kat dot dot dot tu.." 

Sedih kan? Bila adanya orang ketiga.. Parahhh~ Bila kita da sayangkan someone tu mcm confirm2 dia yang jadi peneman hidup kita seumur hidup kita, tetiba kita di tinggalkan.. Cehht poodahh.. Abis madu aku kau buang.. hehek.. Suka-suka kau jer.. Nah, penumbuk hikmat sakti satuuu! Dushh.. ! Hee..  ^^


Tapi ikhlas kah si dia berkata sedemikian? (Skema pulokk)  Kalau aku, memey xlah.. Cakap boleh, tapi hati mesti kata laen.. Contoh?

"Jahanam %^#&$#! Siap la dot dot dot tu.. Ko akan rasa jugak apa yang aku rasa sekarang!! "

Wink2.. Ni contoh jer.. Mungkin takde jodoh kan, nak buat macam mane.. Kita cuma merancang tapi Tuhan penentu segala nya.. Yang penting ikhlas lah menerima segala kemungkinan..  ^^



~Sekian~
(。◕‿◕。ღ)  



p/s: Sayangilah seseorang itu sesederhana yang mungkin dan bencilah seseorang itu sesederhana yang mungkin.. :)




Thanks 4 reading ya.. SUKE? Like jela ea.. Xkena bayOr pOn.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright©Segala yang Tercipta Hak Milik Kekal ka-arikitaka